Friday 13 January 2012

TAK RELA RASANYA...

Memang dari kecik aku kurang bergaul dengan budak lelaki... tambah - tambah lagi
bile budak lelaki sukakan permainan yang kasar... aku memang tak gemarkan
aktiviti lasak dan mencabar.. sebab aku memang dah dilatih dari kecik supaya
sentiasa bersikap sopan dan lembut.!!
sehingga la biala aku menganjak usia ke 14 tahu.. aku mula sedar diri aku lebih
cenderung ke arah kewanitaan.. aku tak minat berpakaian wanita, tapi aku lembut
dan suka melihat lelaki tampan... bukti yang amat kukuh pernah aku alami ialah,
jantung aku berdegup kencang setiap kali berhadapan dengan lelaki yang aku
suka... kalau dah bercakap dengannya, terus aku rasa macam nak pengsan...
selepas beberapa minggu, ade sorang budak yang hensem dan tough masuk ke kelas
aku... die ni palajr baru rupenya.. first time tengok pun aku dah cukup
terpegun.. nak dijadikan cerita, satu hari aku pegi ke tandas... masa tu
sepatutnya belajar KH, tapi kebetulan cikgu tak masuk. so, aku pun just keluar
tanpa beritahu sapa - sapa.. lepas aku menunaikan hajat, aku terus nak keluar..
tapi belum sempat aku melepasi tandas terakhir, tangan aku terus di tarik dengan
kuat dari tandas yang ke 2. rupa rupanya, firdaus(budak baru tulah)yang tarik
aku... then, aku tanya ape die nak.. tapi die tak jawab.. ma!
lah die senyum sambil tutup pintu tandas tu..!! kalau nak tahu lebih lanjut...
tunggulah yer..!! Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...