Friday 13 January 2012

Mat Motor

Aku semasa study di IPTA , tinggal di rumah bujang sebab rumah tu dekat dengan
college aku kat Sunway.


Aku berkongsi dengan 4 orang semuanya. salah seorang  dari mereka kerja sebagai mat despatch so dia nie kira nya mat motor lah.


Satu hari mat motor nie nak gi dengan member2 dia, entah macam mana hari tu
hujan lebat turun. so diaorang nie kena cancell dia orang punya plan nak keluar dan mat motor nie dengan member2 dia seramai lebih kurang 5 orang tidur kat  rumah bujang tu. Aku seperti biasa tidur kat bilik aku ...tetiba aku rasa konek aku panas , bila  aku sedar konek aku dah kena kolom oleh one of them , mula2 aku nak bangun dan lari , tapi aku segan nak bangun dan aku pun pepura tidur, by that time konek aku dah stimm sebab dak kena hisap , aku tak pasti budak yang mana satu yang hisap batang aku sebab malam tu agak gelap. sampai aku climax , aku pun pancut kat dalam mulut dia.

Sampai hari nie aku bila aku teringat mat2 motor nie ada rasa pelik sikit , sebab dapat pengalaman pertama kena hisap konek ....

sampai  sekarang aku tak tahu yang aku nie gay ke bukan ....... Don't Click Here!!!

2 comments:

  1. aku pun pernah lalui mcm ni..tapi aku bkn gay..aku tak tahu sape yg isap kote aku.

    ReplyDelete
  2. i am a gay.bottom..0168213021..watsapp

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...