Friday 13 January 2012

SEPI YANG TERUBAT JUA

Petang penuh kebosanan. Aku hampir terlena menantikan senja yang belum kunjung
tiba. Televisyen yang terpancar terang tanpa suara kubiarkan begitu sahaja. Aku
terus menantikan waktu yang begitu perlahan-lahan mengorakkan langkahnya.
Kukerling jam tanganku. Jam 6.30 petang. Kulihat jam di dinding. Jam 6.35
petang. Aku kembali berbaring di atas katil. Menunggu. Menunggu dengan penuh
sengsara. Sesekali kucapai telefon tanganku untuk mendail. Namun setiap kali itu
niatku terhenti. Aku tak mahu kelihatan terlampau gersang.

Majalah-majalah hiburan yang kubiarkan bersepah-sepah di atas katil kukemaskan
kembali dan kususun baik-baik di tempatnya di tepi katil. Jam sudah hampir tujuh
setengah. Aku bergegas menghadap cermin. Baju biru tua dan seluar khaki yang aku
janjikan untuk aku pakai dipertemuan pertama ini kuteliti betul-betul. Aku
berpuas hati dengan penampilan ku kali ini. Telefon tanganku kusematkan di
pinggang disarungnya. Aku terus mencapai kasut dan memakainya dengan tergopoh
gapah. Dalam perjalanan keluar aku berdoa, walaupun aku tahu aku tidak layak
untuk memanjatkan doa untuk tujuan maksudku namun aku harap DIA mengerti isi
hati ini. Apa yang aku harapkan hanyalah sekelumit kasih sayang untuk manusia
yang terpinggir seperti aku ini.

Teksi yang kunaiki terus menghentikan aku dihadapan Starbuck Coffee, Bangsar.
Aku masuk dan terus mencari satu sudut. Mungkin sambil menunggu elok juga aku
pesan secawan kopi sementara menunggu. Tidaklah ketara sangat yang aku ni sedang
menunggu.

Sebentar kemudian aku mengusung sebuah talam berisi secawan Latte dan California
Cream Cheese Cake menuju ke meja yang telah kuperhatikan sejak dari tadi dan
terus mengharap yang tidak ada orang yang akan menghuninya.

Suasana agak tenang di situ. Mungkin masih awal. Selalunya keadaan akan menjadi
sibuk menjelang jam sepuluh malam. Aku meletakkan talam yang kupegang ke atas
meja dan menyusun kopi dan sepiring kek kemas-kemas di atas meja itu. Setelah
berpuas hati aku terus duduk menghadap pintu masuk.

Aku mencapai telefon dan terus mendail nombor keramat yang akan menjanjikan
sesuatu yang kuharapkan pada malam itu. 012……………namun tidak dapat dihubungi.
Imej demi imej tertera dalam minda tentang orang yang akan kujumpa ini.

Semuanya berputik dari ICQ gay-Malaysia. Pada mulanya kami hanya berkenalan.
Namun setelah lama berkenalan di alam siber, kami telah bersetuju untuk bertemu
di Starbuck Café Bangsar. Berdebar jantungku dibuatnya. Penerangannya terhadap
dirinya jelas terbayang-bayang diingatan. Imej demi imej cuba kugambarkan. Jam
sudah pun menunjukkan 8.45 malam. Aku mula resah.

Tepat jam sembilan aku cuba mendail nombornya sekali lagi. Namun tidak juga
dapat dihubungi. Aku terus bangkit untuk melupakan hasrat pada malam itu. Sebaik
aku menoleh aku terlihat kelibat seorang jejaka yang agak tinggi lampai sedang
duduk memerhatikan ku. Setahu aku jejaka itu sudah berada di situ sejak lima
minit yang lalu.
Aku berasa termalu kerana diperhatikan sedemikian rupa tapi secara spontan
mengulum senyum. Dia menoleh ke arah lain tanpa menyambut senyumku. Aku terus
bergegas keluar untuk tunggu diperkarangan Starbuck Café. Manalah tahu,
saat-saat terakhir pula dia muncul. Seketika kemudian jejaka yang memerhatikan
aku tadi keluar. Aku berselisih dengannya agak rapat. Dia cuba menoleh ke arah
lain.

Dengan sekilas pandang aku terlihat rantai lehernya yang mempunyai loket
bertulis Jay. Itulah namanya yang pernah diberitahukan kepada aku. Aku terus
menegurnya

“Jay,” Dia terhenti lalu menoleh.

“Hai……kan kita janji nak jumpa kat sini,” aku terus memancing.

“Errrr………you nak jumpa siapa tadi?” dia bertanya kembali.

“You ni Jay kan?” aku bertanya sekali lagi macam orang bodoh.

“Oh…bukan . I Farouk…mungkin you salah orang,”

Aku terus di ulit gusar. Tanpa kusedari aku terus menunjukkan loket rantai leher
yang dipakai olehnya. Dia termangu……..

“Oh…..sorry…….you ni Zam kan? Sorrylah……you bukan macam I imagine. You ni bukan
I punya taste. Maaflah ye. Anyway thanks for waiting for me here,”

Jay berlalu pergi.

Aku merasakan diriku amat kecil seolah-olah seluruh Bangsar sedang memerhatikan
aku. Aku terus melangkah ke tepi jalan dan menaiki sebuah teksi yang sedang
menunggu.

“Nak ke mana?” tegur suara yang agak parau.

“Shah Alam, Seksyen 11,” aku terus menjawab dalam sebak dan sesak nafas. Dalam
fikiran ku hanyalah Fendi….bahu untuk aku menangis. Aku hanya berharap yang
Fendi ada di rumah.

Teksi itu terus berlalu. Jalan agak jam.

“Kenapa sedih sangat ni?” suara parau itu menegurku lagi. Aku mengadahkan
kepala melihat wajah yang berkumis, kulit yang sawo matang dan mata yang
bercermin cuba melihatku menggunakan cermin pandang belakang dihadapannya.

Aku terus diam. Aku tak mahu menjawab. Aku bukannya teruk sangat. Salah ke kalau
aku sekadar ingin berkawan. Mentang-mentang dia tu tinggi lampai, aku rasa macam
pernah tengok di memodelkan pakaian di majalah hiburan. Dia ingat di besar
sangat. Aku terus menggetus marah.
Aku terus mendail nombor Fendi. Setiap kali aku cuba panggilan ku disambungkan
ke peti suara. Aku meninggalkan pesana dan menunggu Fendi untuk memanggilku
semula. Tapi tiada jawapan. Hampir sepuluh kali aku mencuba.

“Rumahnya di mana dik?”

“Abang tolong pusing kiri di didepan sana dan rumah dia di sebelah kanan,” aku
memberikan arahan.

Sesampai di rumah Fendi, rumahnya gelap. Aku membayar teksi dan turun. Aku terus
menerpa loceng rumah Fendi dan memicitnya berkali-kali. Setiap kali loceng itu
berbunyi setiap kali itu anjing menggonggong. Jam sudah hampir sebelas setengah.
Aku putus asa dan terus berjalan keluar.

Setahu aku aku hanya boleh tahan teksi diluar kawasan taman ini. Aku terus
berjalan menghayunkan langkah penuh kehampaan. Airmata mula menjunam turun.
Mungkin ini pengajaran bagi aku. Insan yang terpinggir.

Dengan tak semena-mena cahaya lampu menghampiri ku. Aku mengelak dan terus
melompat ke bahu jalan. Aku menoleh.

“Tak ada orang ke? Nak kemana pulak ni?”

Aku merasa lega. Teksi yang aku naiki tadi rupa-rupanya menunggu aku. Aku terus
masuk, kali ini aku duduk di depan. Sebaik sahaja aku duduk pemandu teksi itu
terus menghulurkan kertas tisu yang diambilnya dari bekas di atas kepalanya.

Tanpa aku sedari aku terus menceritakan kepadanya tentang apa yang aku alami
selama ini tanpa segan dan silu. Aku masih belum memberitahunya kemana arah
tujuan ku.

“Abang Din simpati pada adik ni. Adik bukan lah teruk sangat. Abang tengok boleh
tahan juga….ada juga manusia yang buat macam tu,”

“Biasalah bang, hidup sebagai gay ni memang susah,”

Abang Din memberhentikan teksinya di perkarang sebuah rumah teres di Subang. Aku
agak terkejut namun tidak mahu menunjukkan apa-apa reaksi.

“Minta maaf ye, abang Din nak ambil jaket sekejap. Tadi lupa nak bawa. Sejuk
pulak malam ni,”

Aku mengangguk.

“Masuk dululah, tak ada siapa kat rumah. Isteri abang balik kampung dengan
anak-anak. Eh masuklah,”

Bagai orang bodoh aku hanya menurut Abang Din. Dia terus menaiki tangga ke bilik
atas dan turun dengan jaket yang hendak diambilnya.

“Duduk lah dulu. Kita cerita-cerita,”

Memang banyak yang hendak aku ceritakan pada pemandu teksi ini. Banyak. Namun
aku tak tahu mana nak mula. Abang Din menghilang ke dapur dan kembali semula
dengan dua tin Coca Cola. Dia terus duduk rapat ke sebelah ku.

“Abang lupa nak tanya nama tadi, nama siapa?”

“Zam….”

Abang Din membuka air minuman dan mempelawaku untuk minum. Dia terus mengusap
rambutku dan sisa-sisa airmataku yang masih bergenangan dengan jarijemarinya
yang agak kasar. Aku hanya terpegun menikmati aura tangannya yang begitu
menghangatkan.

Aku memejamkan mata. Sebuah kucupan terasa dikeningku. Kemudian ke pipi dan
seterusnya ke bibirku. Aku menyambutnya dengan lemah. Kucupan itu terus ke
leherku dan berhenti di situ.

“Kalau Zam tak selesa cakap pada Abang Din,”

Dia bangkit untuk mematikan lampu. Kami hanya berteman limpahan cahaya dari
bilik atas.

Aku terus direbahkan ke kerusi panjang. Dengan manja kumisnya digosok-gosokan ke
leher dan terus mengutas butang baju ku satu persatu. Kumisnya hinggap di
putting dadaku diikuti oleh nyonyotan yang sungguh mengasyikkan. Aku menggeliat
terapung-apung di alam yang lain. Aku sudah tidak merasakan kesediah n yang aku
tanggung.

Aku terus mencapai baju kemejanya dan membukanya dengan pantas. Bau badannya
yang bercampur peluh menyelinap ke hidung membangkitkan perasaanku terhadapnya.
Aku terus mengecapi bau tersebut dan kusedut sedalam-dalamnya. Kucupan ku
diselang-seli dengan jilatan ke badannya. Dia terus menggeliat di dalam
dakapanku.

Bibirku singgah di ketiak kanannya. Aku terus menjilat bulu-bulu kasar di situ.
Rasa masin mengganggu deria rasa ku namun aku terus ingin menikmati
kelelakiannya. Abang Din mengerang dan terus mengerang.

Seketika kemudian dia bangkit untuk mencapai remote control hifi nya dan
memasang lagu. Mungkin gusar yang jiran-jiran boleh mendengarnya. Dia terus
melondehkan seluarnya dan melucutkan seluarku.

Aku terus mencapai kemaluannya yang berdiri tegak hampir lima inci. Aku
mengulumnya sambil Abang Din berdiri betul-betul dihadapan ku. Badannya yang
agak kecil membolehkan aku menikmati kemaluannya dengan mudah. Abang Din terus
mengerang. Suaranya bersulam dengan muzik yang baru dipasangnya. Mungkin kalau
jiran-jiran dengan dengar baik dapat mengesan suaranya.

Abang Din mencapai kemaluanku lalu dilancapkan menggunakan tangannya. Sebentar
kemudian dia berhenti. Dia terus menindih sambil memelukku. Bibir dan kumisnya
digunakan dengan sebaik-baiknya untuk membuat aku terus menggeliat kegelian. Dia
terus tersenyum.

“Zam…OK?”

Aku mengangguk. Dia terus mencium bibirku dan menikamkan lidahnya ke mulutku.
Aku terus menyambutnya. Lidah nya menjilat segenap ruang dimulutku sambil
bermain-main dengan lidahku. Aku terus menghisap lidahnya. Aku dapat rasakan
kemaluannya tersentak-sentak keasyikan. Bendalir licin mula mengalir dari
kemaluannya.

Dia berhenti dan turun ke arah kakiku. Dengan kuat dia mengangkat kedua-dua
kakiku dan menerkam duburku dengan mulutnya. Lidahnya ditikamkan kesitu sehebat
dia mempermainkan lidahnya di mulutku. Aku terkejut dan terus mengerang penuh
keenakan. Setiap kali lidahnya menjunam masuk ke ruang duburku aku terus
menggelepar. Kerusi sofa itu ku paut erat menahan kenikmatan.

“Abadi kan kenangan malam ini untuk kita berdua,” suaranya hinggap ketelingaku
bila dia membisikan kata-kata itu. Lidahnya terus bermain dicuping telinga.

Aku menjadi tidak tahu arah. Dia terus menggomol ku tanpa memberi peluang untuk
aku memberikan reaksi.

Dengan perlahan-lahan dia mengusap lubang duburku dan memasukkan kemaluannya
seinci demi seinci. Aku terus mengerang dalam kesakitan dan kenikmatan yang
bercampur baur. Setelah tubuhnya rapat ketubuhku aku terus memeluknya. Aku
mengeluh dengan manja ke telinganya.

Abang Din tersenyum dan mengusap rambutku sekali lagi. Kemudian dia menggentel
putting dadaku di antara ibujari dan jari telunjuknya. Bagai tersentak nyawaku
aku mengelupur keenakan. Aku terus berharap yang Abang Din tak akan berhenti.
Aku terus merayunya supaya jangan berhenti.

Tidak kusangka raunganku menyebabkan Abang Din semakin ghairah. Dia terus
memegang kedua-dua kaki ku dan menolak masuk kemaluannya sedalam-dalam duburku
dapat menerima. Bila hampir ke badan dia menghentak dan menarik semula dengan
pantas sambil mengawal nafasnya.

Dia terus menujah dan menarik kemaluannya dengan cepat. Pinggangnya berhayun
bagai jentera yang baru di servis. Dia menggetap bibirnya menahan perasaannya
yang membuak.
Seketika kemudian dia memusingkan badanku. Aku meniarap di atas sof pvc nya yang
licin. Aku terlihat jam di dinding rumahnya, pukul 2.00 pagi. Abang Din masih
gagah mengerjakan aku.

Geselan sofa yang licin dengan kemaluanku menyebabkan aku menyerah. Aku terus
terpancut ke atas sofa. Menyedari yang aku sudah sampai ke penghujung, Abang Din
mencapai putting dadaku dari belakang dan terus menggentel. Aku terpancut lagi
berkali-kali hingga aku rasakan tidak mungkin lagi aku dapat menahan sensasi
itu.

Abang Din memusingkan aku sekali lagi untuk aku berbaring di atas belakangku.
Air mani ku di sofa melicinkan belakangku. Abang Din merebahkan badannya ke
atasku dan terus mengasah kemaluannya dilubang duburku. Aku perlu bertahan-demi
Abang Din. Aku mahu yang terbaik untuk insane yang simpati padaku ini.

Hampir sepuluh minit kemudian Abang Din mengalah. Dia terus memelukku dengan
kuat dan rakus sambil melepaskan ledakkan air maninya ke duburku. Aku terus
memautnya dan mengkemutkan duburku seketat yang boleh. Abang Din terus menujah
kemaluannya. Berkali-kali kurasakan kemaluannya memuntahkan airmani.

Akhirnya abang Din terkulai longlai di atasku. Dia menarik keluar kemaluannya
dan mencapai bantal lalu mencampakkan ke atas permaidani. Dia bangkit dan
mengangkatku untuk tidur di atas permaidani tersebut. Aku terus lena di dalam
dakapan Abang Din.

Kami bangun lebih kurang jam sebelas pagi. Sekali lagi Abang Din menjamah ku
sebelum menghantarku pulang. Jam empat petang barulah aku keluar dari rumah
abang Din. Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...