Tuesday 3 January 2012

Aku Sayang Lee


Suatu malam aku bersiar-siar di kawasan gay sekitar KL. Memandangkan tak ramai orang di kawasan itu, aku memberanikan diri untuk keluar dari kereta dan berdiri di kaki lima seperti yang dibuat oleh gay-gay yang lain menunggu mangsa yang boleh memuaskan diri. Selang satu jam aku di situ, satu kereta berhenti tepat di depanku dan pemandunya tersentum. Tersirap darah mudaku melihat senyumannya tapi aku buat endah tak endah saja. Kereta tadi berlalu. Tak lama kemudian lelaki tadi datang lagi dan menghampiriku. Jantungku mula berdegup kencang, maklumlah aku tak biasa berdepan dengan gay secara terbuka begini. Dia mula tersenyum dan mula berkenalan denganku. Orangnya nampak lebih tua dari aku, dah berkahwin dengan anak 3. Namanya Lee (bukan nama sebenar. Lee seorang Melayu dan bukannya Cina) Aku menerima perkenalan itu dan kami kemudiannya memandu ke Taman Tasik Titiwangsa dan parking di kawasan yang agak suram. Lee mula menyentuh batangku tapi aku menepis. Katanya "alaa apa nak dimalukan..." Aku hanya mampu tersenyum. Sebenarnya aku mahu tapi malu. Cara dia memegang batangku agak kasar dan aku kurang selesa dan aku menepis sekali lagi. Dalam hati aku, aku hairan macam mana orang yang dah kawin tapi bertindak macam orang tak ada pengalaman. Setelah agak bosan dengan cara dia melayan aku, aku pun mula menunjukkan skil. Aku mengucup lembut lehernya sambil tangan kiriku menggosok-gosok manja pipi dan telinganya. Ternyata Lee seorang yang penggeli, lebih-lebih lagi bila lidah ku mula menyelinak ke telinganya. Dia macam merenget, aku makin ghairah dengan perubahan yang Lee lakukan. Aku mengucup bibir bawahnya secara lembut pada mulanya dengan tujuan menaikkan nafsu Lee. Kemudiannya bibir atas dan akhirnya aku mngulum lidahnya... hairan aku malam itu bila air liurnya terasa manis.Jantung kami berdegup kencang. Lee sudah mula memejam mata, tanganku mula menjalar ke dalam baju Lee dan meraba-raba puting Lee. Aku lantas menghisap putingnya sambil menggesel-gesel lidahku ke putingnya yang mula mengeras. Lee bertambah ghairah dan mula mengeliat manja. Aku nampak batang Lee sudah terbonjol dari dalam seluarnya. Aku yakin Lee mesti punya batang besar memandangkan saiz badan dan jarinya yang besardan panjang. Aku membuka seluar Lee, laaaa.... Lee tak pakai underware, aku naik seronok....!!! Aku membongkok sambil menggosok-gosok hidungku yang agak mancung ke pusat dan sekitar bulu batang Lee. Seluar Lee kuturunkan lagi dan........ ya-rabbi !!!! besarnya batang Lee, bukan setakat besar tapi panjang (anggaranku mesti dekat-dekat 8 inci sebab panjang sangat) Nafasku tiba-tiba kencang dan batangku terasa berdenyut-denyut, pasti dah mula basah dengan air mazi. Dengan gelojohnya aku mengusap-usap batang Lee. Lee tersandar kesedapan. Tiap kali kugosok, tiap kali juga Lee mengembangkan kepala koneknya, berkilat macam cendawan. Air mazi Lee mula meleleh dan aku aku tahu Lee sudah sampai tahap ghairah yang amat sangat.Aku memasukkan kepala konek Lee ke dalam mulutku dan mengulum sambil bermain-main dengan lidahku. Mulut Lee berbunyi seperti orang menyedut angin, aku tahu Lee suka apa yang aku buat. Batang Lee ku lolor, aku cuba masukkan kesemua batangnya ke mulutku tapi tak muat sebab panjang sangat. Tanganku mula meramas-ramas kerandut Lee sambil mulutku menyonyot batangnya ke atas dan ke bawah. Tiba-tiba ada kereta lain menghampiri kereta kami. Alamak...... potong stim la..... Lee cepat-cepat memakai seluar dan aku dalam keadaan dada berdegup kencang berbisik pada Lee agar pulang saja ke rumahku. Tanpa banyak bicara Lee menyetujuinya. Kami terus pulang ke rumahku. Bila sampai ke atas katil, dengan rakus Lee menyerang aku. Diperlakukannya aku seperti mana lelaki melazati perempuan. Lee terus menanggalkan seluarku dan terus menghisap batang yang sudah pasti lebih pendeknya darinya tapi tegang bagaikan besi. Sungguh pandai Lee menghisap batangku, sedapnya tak dapat aku gambar dengan kata-kata terutama bila Lee memasukkan kesemua batangku ke dalam mulutnya, aduhai lazatnya.... sampai aku terangkat bontotnya keatas. Lee membogelkan dirinya dan begitu juga aku. Lee kemudiannya merebahkan badannya yang berotot tapi kurang sikit di bahagian perut. Lee bergerak-gerak di atas tubuhku sambil menggesel batangnya dengan batangku, sedap juga. Lee makin nakal bila aku terasa batangnya mula diletakkan dibontotku. Aku bimbang sekali sebab batang Lee besar, pasti sakit. Tapi ghairah punya pasal aku merelakanya. Pada mula memang sakit, tapi aku meminta Lee berhenti seketika dan kemudiannya mengambil minyak zaitun dan menyapukanya di batang Lee dan di juburku. Lee tak melepaskan peluang ini dan cuba memasukkan batangnya. Maaaaaak!!!! sakitnya bila Lee cuba memasukkan ke semua batangnya hingga ke pangkal. Keadaan berubah kemudiannya bila Lee mula menghayunkan pinggangnya ke atas dan kebawah. Aku makin terasa sedap sangat-sangat terutama sekali tiap kali Lee meraik keluar batangnya. Sedapnyaaaaaa....!!! Lee tak mementingkan diri sendiri saja. Sambil batangnya bertalu-talu menikmati juborku, tangan Lee mula melancapkanbatangku. Ketika itu hanya aku saja yang dapat merasakan betapa sedapnya. Apa tidaknya... batangku dilancap (siapa yang tak sedap bila melancap) dan juborku ada batang yang bergerak. Mmmmm dua dalam satulah katakan..... Ayunan ponggong Lee makin laju dan aku tahu bila-bila masa saja Lee akan memancutkan air mani. Inilah saat yang aku nanti-nantikan. Aku amat suka melihat lelaki memancutkan air mani. Muka Lee sudah mula berkerut-kerut dan ayunannya laju. Aku cuba mengemutkan juborku menambahkan kesdapan pada Lee. Lee sepantas kilat menyabutkan batangnya dan terus melancap di celah kangkangku. Selang beberapa saat saja air mani Lee terpancut.... Arrrrgh.......!! banyaknyaa, tak pernah aku melihat air mani terpancut sebanyak itu. Aku kira tujuh ke lapan pancutan yang Lee buat. Ini bukan kisah dongeng tapi Lee memang hebat. Basah dada dan perutku dengan air maniLee. Lee tersenyum padaku dan dia kemudiannya menyapu air maninya dari atas badanku dan menyapu semula pada batangku. Masih hangat terasa air mani Lee. Aku seperti menjerit... "Lee......cepatlah.... aku dah tak tahan lagi Leee...!!!" Lee akur dan terus melancap batangku yang ukurannya lebih kurang 6 1/4 inci. Tangan Lee yang tegap sudah cukup untuk membuatkan aku makin lazat ketika dilancapkan. Sebelah lagi tangan Lee mengorek-ngorek juborku yang masih lagi basah dengan minyak Zaitun. Aku concentrate dan........ AAAAAAAARRRRRRGGGGHHHH....!!!!! Aku tak boleh kawal jeritan ku, aku menjerit bila tangan Lee melancapkan bahagian kepala konek dan bahagian bawah sedikit kepala konekku....... Air maniku terpancut-pancut, lazatnya hanya tuhan yang tahu. Tersedu-sedu aku menahan nikmat. Setelah puas.... aku bagun melutut di depan Lee dan kami saling berpelukan. Kedua-dua badan kami basah dengan peluh jantan.. "Aku puas Lee, kau hebat Lee...." bisik aku ditelinga Lee. Lee tersenyum, tambah manis aku nampak senyumannya. Lee memang hansome orangnya dan aku rasa cukup bertuah malam itu. Kami kemudian terus tertidur hingga esoknya. Hubungan kami bertambah erat selepas itu walaupun aku tahu dia sudah berumah tangga. Aku rapat dengan anak-anaknya serta isterinya. Cuma kadang-kadang aku tak boleh berdepan dengan isterinya, terasa bersalah sangat kerana berkongsi Lee. Kepada sesiapa yang ingin mengenaliku dan berkongsi kisah serta pengalaman hidup.

Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...