Saturday 14 January 2012

BELAIAN ABANG ANGKAT

Kisahnya bermula di asrama,di mana aku dapat ditawarkan melanjutkan di sekolah berasrama(teknik). ketika itu aku belum mengerti akan kehidupan di luar kerana aku sering terperap kat dalam rumah...........mana taknya asyik pandang kat buku sampai naik jemu dibuatnya.

Oklah.....tak nak banyak membebel,aku citerkan kisahnya.......... pada zaman peperangan di asrama kat Melaka iaitu kat Melaka Tengah ngan bukit piatu pada tahun 1998,aku mula memasuki asrama.aku mula berkenalan dengan orang yang pelbagai ragam dan gaya di sana.1st time aku cukup  tidak selesa.........mana tidaknya inilah time aku mula menjauhi ngan parentku.ada sekor mamat  tegur aku tanya memacam....`boring pulak aku dia nie, sebok kacau orang tengah sedih.......`hatiku berkata.taklah aku takleh tido.ko asal mana? Johor. aku kat Melaka gak.tapi boring koz b`pisah ngan parent.tidak biasa lagi. dalam keasyikan berborak-borak, ada sekor mamat dok perati kat aku, tidak taula apsal.malam 2 tak tido aku.borak ngan mamat sekor nie.pagi 2 mengantok aku............iyala semalam tidak tido dah lah ada reasel dan thah apa2 lagi thah pogram pagi 2. kena angkat air lah ,beratur lah naik boring aku.naik giler aku dibuatnya.......dah lah tidakleh kena panas.so dalam minggu 2 ramai yg demam panas ada sampai 2 minggu cuti......... dipendekkan citernya,ada mamat sekor 2 nak kenal ngan aku(yg aku kata asyik perati kat aku 2lah.......)kiut gak orangnya sama ngan test aku........sasa orangnya, nak kata besar gak btg dia......tahun 2 aku rapat sangat ngan dia tapi orang tak cam agaknya itu pekara biasa kat asrama.

Dalam lama-lama berkawan itu  dia meluahkan perasaannya nak jadikan aku adik angkatnya , tergamam aku sejenak. Aku cuma anggukkan kepalaku tanda setuju.....dan malam itu bermulalah hubungan yg semakin jauh dan jauh............

Pada suatu malam yg dingin dia tidur ngan aku satu katil. Aku tak kisahpun, sebab dia macam abg aku sendiri......(dia 2 tua setahun ngan aku) .

Dalam lena dibuai mimpi indah,  badanku macam diraba.ulitan manja jari jemari membuatkan aku mula rasa kelainan....leherku bagaikan dibasahi sesuatu dan aku mula rasa stim..........bajuku dibuka dan badanku diulit kemesraan,seronok.......

lama kelamaan mulalah adengan yg tidak diketahui bila terjadi. Dia mengolom batangku begitu manja, Terasa ghairah bila aku dipelukannya........tetiba badanku terasa lemah,

...ahh......ahh....ahh.......terpancut air dari konekku. Aku mula membelainya. Batangnya kukulum, kulancapkan dgn ikut gerakan bdnnya..... aku ditonggengkan dan dia mula memasukkan btgnya ke belakangku. Sakit tapi sedap.......

Raungannya memecahkan kedinginan malam .  

Rancak juga asmara yg dilakukan kat aku macam dah biasa pulak.......dia mula menarik keluar btgnya dan menggoncangkannya..........

Ah.........ah........ah..........ah.........ah........ ..ah..........uh.....uh...uh.......ah.........uh.....ah......dan akhirnya terpancut jua kat dalam mulutku.aku cuba menelannya,payau........

bersambung lagi dalam keluaran akan datang Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...