Saturday 14 January 2012

ABANG ANGKATKU AHLI BINA BADAN

Siapa kata batang ahli bina badan semuanya pendek dan kecil-kecil belaka, belum cuba belum tau.Tapi tak dinafikan ada yang kecil dan lemah terutama yang ambik dadah tu..... Sini saya nak berkongsi pengalaman mengenai hubungan saya dengan abang angkat i. Dia memiliki tubuh yang amat sasa dan sekali pandang membuat aku naik gila dan nafsuku bergelora terutama semasa tubuhnya berpeluh selepas bermain dgn besi di gym. Dia tak pernah menyertai mana-mana pertandingan sekadar untuk memiliki tubuh yang sasa sahaja. Tetapi jika masuk bertanding boleh menang punya.

Aku berkenalan dgn dia secara tidak langsung, disebabkan rumah ku berhadapan gym maka mudahlah untuk aku berjumpa. Aku tidak join gym tuu pasal masa tu aku baru lepas ambil PMR, lagi pun keluarga aku tak kasi, masa tu umur abg angkat aku 29 tahun.Keluarga aku agak sibuk dengan kerja luar, sampai selalu tak balik rumah dalam sehari dua, aku anak bongsu adik beradik yang lain dah tinggal berasingan,jadi aku selalu tinggal seorang diri dirumah. Maka mudah lah aku nak berjumpa dgn abg angkat aku. Pada mula nya saya tak menjangka dia seorang bisex, yang aku boleh berkenalan dgn dia,pada masa tu malam lebih kurang pukul 8 malam keluarga aku pulak tak ada pergi kl. Gym tak buka lagi tapi biasanya dah buka waktu tu, aku tengok dia bersembang dgn 2 lagi rakan nya tak apa yang disembangkan, aku pun perhati dari jauh tiba-tiba hujan turun ,2 orang tadi baik dgn kereta pasal gym tak buka-buka lagi abg angkat aku naik motor jadi tersadai lah kat situ. Aku pun pelawa masuk rumah konon-konon nak tanya pasal bina badan lah tapi aku asyik tengok dada dan arah batang dia jeee. Dia pun sudi masuk tambahan pula hujan lebat dan besok dia tak kerja ... cuti. Rupa-rupanya gym tutup pasal ada pertandingan bina badan dekat melaka, ramai yang pergi termasuk tokey gym tuu.

Malam tu peluang baik aku nak berbaik-baik dgn abg angkat aku. Bila masuk rumah aku bagi tuala kat dia, kemudian dia tanggalkan baju dan seluar pakai tuala jeee,, Aku pun naik syok tak tentu arah aku malam tu , aku ada minta nak pegang muscle tangan dan dada dia, dia bagi ...puh kerassss , aku minta dia pose kat aku , dia ikut jeee... Malam tu macam-macam kami bualkan, yang paling syok hujan lebat tak berhenti-hentisampai tengah malam. Aku pun pelawa tidur rumah aku dengan alasan keluarga aku tak ada dirumah, dia kata ok pasal dia bujang lagi tak ade hal lah.

Sewaktu mandi dia selamba jee buka tuala depan aku dengan pintu tak berkunci yang tinggal hanya seluar dalam jee . Waktu nak buka seluar dalam baru dia tutup pintu dan mandi, malu kat aku kot. selepas mandi dia masuk bilik aku dan salin pakaian guna pakaian abang aku yang tingal kat asrama uum. Aku pulak masuk bilik air aku jumpa seluar dalam dia yang tertinggal kat dalam ... apalagi aku cium habis seluar dalam dia ,bau yang menggairahkan Tah macam mana selepas tu dia jumpa tape blue (gay) aku kat bawah katil, dia ajak tengok aku on jeee ... waktu tonton aku tengok batang dia keras dah.. besar jugak , tertimbul pada seluar ketat yang dia pakai.. aku pun dengan nada takut bercampur gelabah minta nak pegang batang dia, dia senyum jeee aku pun terkam lah.

Aku ajak masuk bilik ....dia pun ok jeee . aku pun buka baju dan seluar dia maka terjojol lah batang dia yang besar tuu. Batang dia tak panjang sangat 5 inci jee lebik kurang tapi saiz dia macam batang jagung . aku malu nak buka seluar aku pasal aku punya kecil walaupun saiz lebih panjang lebih kurang , dia kata tak kisah, lagi pun aku tak nak main belakang ,aku hanya nak kulum batang dia jee saja...lagi pun dia memang tak nak main belakang ...selamat bontot aku.

Aku pun mula lah kulum batang dia yang besar tuu sambil tangan aku meraba dada dan bontot dia yang pejal itu, dia pun asyik kata ahhh...ahhh,.... jeee sambil pejam mata dan pegang rambut aku. aku teroka habis angota badan nya yang paling best aku jilat puting dia yang stim itu.. Hampir 30 minit aku teroka segelinp pelusuk tubuh dia yang berbulu lebat di kawasan zakar serta berbulu nipis di dada. Aku dah puas dah, dan rasa letih dah selepas hampir 1 jam air mani dia tak keluar lagi ,... aku ambil jalan mudah tolong lacap jee dia tak kisah.. selepas hanpir 5 minit aku lacap dengan tangan aku rasa zakar dia kembang kecut lepas tu pun dia terpancut habis katil aku di basahi air mani dia , punya lah banyak ,pekat,dan hanpir satu meter kesan pancitan tu. aku tak hisap dah dan tak minum air mani dia takut HIV .

Malam tu aku tidur dengan abg angkat aku sambil bogel, dan tangan aku tak lekang dari peluk erat dada nya. sekarang dah susah nak jumpa dengan dia pasal dah dia dah kawin, dan dah ada anak 3 orang. Sekarang dia melatih aku di gym ....baru dua bulan jeeee....baru nak cuba..... Don't Click Here!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...