Friday 13 January 2012

Pengalaman Seorang lelaki sejati

Aku in gin berkongsi pengalaman yang telah aku lalui satu ketika dulu . Ketika itu umurku masih berumur 13 tahun. Kini walau umurku sudah 30 tahun dan walau aku sudah berkhawin ,tapi aku masih  ingat pengalaman yang pernah terjadi dalam hidupku dulu.

Aku anak bongsu dalam keluargaku, tapi aku telah diambil sebagai anak  angkat oleh mak sedaraku.Dalam keluarga angkat ku ini hanya ada 2 anak perempuan saja . selain aku mak sedaraku juga mengambil seorang lagi anak kawannya yang juga sebagai abg angkatku dalam keluarga ini. Abang angkat ku ini sudah berkerja,dia jarang ada dirumah . Dia berkerja disalah sebuah hotel taraf 5 bintang. Bila ada masa terluang atau cuti dia banyak habiskan masa dengan kawannya,kadang-kadang dia bermalam di rumah kawannya.Jadi masa dirumah terlalu  sikit.Aku pun jarang bergaul dengan nya.


Dipendekkan cerita, Satu malam ,masa itu tiada letrik.Abang angkat ku hari ni tidur dirumah. Keluargaku semua masuk tidur awal ,memandangkan ketiadaan letrik . Aku yang dari tadi dah lena diulik mimpi. Terkadang aku terjaga sebab panas taida kipas. Sedang aku lena ,tiba-tiba terasa ada seseorang menghampiriku.Aku ingat aku mimpi ,bila aku sedar ooooooh ,abang angkat ku disebelah ku. Terpikir jugak kenapa dia tidur sebelahku ni. Tapi aku buat-buat tak sedar .MMMMM ....mungkin sebab tak de letrik . Tapi takkan dia takut kott...... aku semakin buntu.
Ahhhh . .... perdulillah ....Aku masih buat tak sedar ,Aku tidur dalam keaadaan mengiring.
2 minit kemudian aku rasa tangan abang angkat ku ini merayap......sampai lah  kebahagian butuhku.... Mulanya butuh ku longlai sebab perasaan takut pada abang ku ni. Tapi bila dia dah urut dan ramas telurku dengan penuh nafsu ,terus je butuh ku  menegang. Aku memang kalau tidur hanya berkain pelikat tanpa seluar dalam dan baju. Jadi senaglah abang angkatku ini merayau keseluruh tubuh ku. Sekarang dia dah cuba bukakan ikatan kain ku .

Mula nya ada persaan takut ,dan rasa nak bangun terus . Tapi takut abang aku malu bila dia tahu yang aku terjaga nanti. Jadi aku biarkan saja apa yang dia nak buat.Kini aku dah telanjang  bulat.Tangannya meraba-raba semua tubuh ku. Dan tersasa macam orang sedang menjilat-jilat ditelingga,leher,belakang dan yang  paling dasyat aku rasa dia jilat sampai ke juburku.Belahan juburku dikopeknya  dan terasa lidahnya mengelitik lubang juburku ,aku semakin ghairah ,lupa akan  perlakuan ini adalah datangnya dari abang ku.


Aku masih buat tak sedar,mataku kejam rapat seolah terlalu lena tidur. Kini terasabahuku ditarik seolah mahu betulkan aku supaya berkeadaan  terlentang.Butuhku rasa bebas sekali bila aku diterlentangi.Tiba-tiba  terasapanas suam dibahagian butuhku,aku terfikir apa yang sedang abang aku buat  pada butuhku ni.Perlahan aku celikkan mata.............Yaallah abang ku sedang mengulum batang butuhku,aku berdiam buat-buat tak sedar .Bukan main bebas dia menikmati tubuhku,dihisap batang butuhku,jilat batu pelirku, jilatcelah kelankangku,jilat lubang juburku sampai tahap dia berani angkat kaki ku menjulang keatas untuk permudahkan jilatan dibahagian lubang jubur ku.Terasa  betapa nikmatnya ,aku belum pernah rasai selama ini .Sebelum ini aku lihat melalui filem lucah kat rumah kawan aku ,pas tu balik rumah bukak seluar ambik losyen kakak ku terus melancap sorang-sorang .tapi hari ni aku diperlakukan macam ebih dari filem yang aku lihat,dan aku hanya berehat  untuk merasai kenikmatan pada tubuhku ini.Setelah puas seluruh tubuhku dijilat ,dicium dan lakukan apa yang abang aku  suka,tiba-tiba dia terhenti, fikirku mungkin dia dah puas .Tapi  kenapa tak tutup tubuhku ini.Takkan aku nak bangun dan ambil kain atau selimut tutup tubuh aku  ni,pecahlah rahsia yang aku buat-buat tak sedar tadi. Hampir 2 minit aku tunggu rupanya masih ada adegan,kali ini aku terbau macam bau  bedak,tapi ada jugak bau macam butuh lelaki(kau orang tau lah kan macam mana bau  butuh) bukan busuk tapi bau kelelakian .bau itu tepat pada hidung aku .....????  apa abang aku nak buat ye fikirku.Mataku kejam rapat,takut nak bukak ,lagipun suasana sekeliling terlalu gelap ,kalau aku bukak mata pandangan tak jelas. Tiba-tiba terasa sesuatu dihulurkan dibibirku.....apa ni bau semakin kuat  ,agaknya ibu jari tangan abang aku tak.....fikirku. Benda tu seolah memaksa untuk menojah ke mulutku. Lama jugak aku biarkan benda tu terfikir pulak agaknya abang aku suruh hisap ibu
jari tangan dia . Issh tak masuk akal betul,tapi perlakuan tadi yang tak masuk akal boleh dia  lakukan ini pulak benda ni. Ah bukak je lah mulutku ,lagi aku tak buka lagi di  tojahnya. Brrrussshhhh.........benda tu masuk terus kemulut. Aku masih tak dapat agak apa benda tu.Hmmmm bila dah masuk abang aku buat ayunan  sorong tarik benda tu .Aku cuba bukak mata ,tapi gelap,tak nampak pun muka abang  aku ,aku memberanikan jelik butul-betul mataku,Ya Allah batang butuh dia dalam  mulutku,ada rasa nak muntah ,rasa mual bila aku tahu yang kat dalam mulutku ni  batang butuh abang aku. Aku buat-buat pusing kepala tup batang nya terkeluar. Tapi dia tak putus asa ,dia cuba untuk kali kedua , alamak macam mana ni aku tak  pernah terfikir untuk masukkan benda yang kotor ni. Tapi kalau aku buat sedarkan malu ,tadi masa dia hisap aku punya tak sedar bila  giliran aku buat sedar pulak.Ahhhh biarlah lagipun bukanya busuk dia dah sapu
bedakpun, lagipun aku tau abang aku seorang yang bersih ,dari pakaian dia sampai seluar
dalam dia selalu bersih aku tengok bila dia salin baju dalam bilik.Dia pernah  bogel depan aku tak ada kesan parut dan kulitnya terlalu bersih.Aku juga pernah  tengok dia selalu gunakan kapas dan losyen untuk cucikan butuh dia sebelum mandi . Dia lakukan depan aku tanpa rasa malu ,aku pun dah biasa kagdang -kadang saja
dia panggil untuk tengok kata nya belajar cuci ni nanti makwe nak hisap tak ada  kuman ,aku setakat ketawa je ,ada jugak dia minta nak tolong cucikan aku punya  tapi aku malu ,aku kata aku buat sendiri je. Jadi bila aku terpikir perkara itu aku rasa biarlah aku pasrah je lah ,sebab  lagi aku tak hisap butuh dia lagi tu dia tojah kemulutku.
Kini butuh nya dalam mulutku,disorong tarik .....crooiiuttt....croouiittt terasa  masin terus mengalir kekerongkongku nak terbatuk rasa aku tak boleh menahan air  butuhnya dari mengalir ke kerongkongku sebab posisiku terlentang keatas.Jadi
dengan relanya dan pertama kali aku menelan air mani ,sedangkan air mani ku  sendiri pun aku geli ni pulak air mani orang lain ,tapi apa nak buat  terpaksa..Tiba-tiba je butuh ku pulak dihisap oleh abangku,sekarang dengan gaya
yang ganas ,dihisap ,dijilattelurku ,kemudian hisap semula begitu lah diulang  berkali kali sampai naik terangkat jubur ku kakiku tak terasa bergerak gerak ......hingga ketahap aku dah tak tahan lalu .....crouuiittt....ccrooiuuuiit air  pelirku pulak terpancut ,aku rasa banyak sekali berbanding dari hari biasa ,tapi aku tak rasa pancutan itu jatuh kat mana mana ditubuhku mungkin abang ku dan telan agaknya............Kemudian dia ambil selimut dan selimutkan aku dan dia beredar tidur dikatilnya. Esok hari aku bangun untuk kesekolah ,bila aku pandang muka dia ,dia buat  selamba je seolah tak ada apa yang berlaku ,aku pun buat tak tau je lah . Tapi peristiwa semalam tetap aku ingat hingga kehari ini .dan abang angkat aku  pun dah khawin sekarang ,dan ada 3 orang anak . Bila kami berkumpul aku sering jumpa dia ,tapi dia seolah tak pernah lakukan  apa-apa dengan ku,kami selalu berbual tapi tak pernah buka topik rahsia  itu.Sekarang dizaman yang "open minded" ni barulah aku tau yang berpuatan kami  tadi dinama kan "homosex" walau aku tau aku tak pernah laku kan dengan mana mana  lelaki .Bila ada ruangan gay akan aku cuba selidiki apa itu gay .mungkin aku  bukan dari golongan itu .Sebab aku tak bernafsu tengok tubuh lelaki. Tapi  terkadang sekarang aku terfikir seronok juga bila ada lelaki jilat,hisap butuh  aku sebab isteriku tak mungkin lakukan macam tu.Persoalanya apakah ada lelaki  yang sudi lakukan macam apa yang dilakukan oleh abangku  itu...................Rasa ingin lihat seorang lelaki menjilat lubang juburku,
menelan air pelirku dan menjilat batu pelirku . Pendekata lakukan apa yang dia suka pada tubuhku ini............ Don't Click Here!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...