Thursday 12 January 2012

Pengalaman di YMCA

Ini adalah cerita pengalaman pertama aku dengan lelaki mat salleh di England. Semasa itu umur aku 20 tahun dan sedang belajar di London. Semasa itu aku menjadi member di YMCA di sana kerana aku mengunakan facilities swimming pool, snooker, badminton, gym dan lain-lain lagi. Aku tidak tahu tempat showernya adalah secara terbuka tanpa bilik atau tirai. Pada mulanya aku rasa malu juga shower di situ, maklum lah aku ni bukan lah bertubuh macam he-man, normal budak melayu saja. Tapi satu hari aku kesana untuk berenang, tapi sebelum itu aku shower lah dulu. Aku perasan ada mat salled lelaki memandang aku ketika aku sedang shower. Aku pun tengok lah balik, dia sedang mengosok batang koneknya dengan sabun, makin lama makin besar dan ada semacam bengkok ke atas dah lah tu tak berpotong pulak. Aku rasa panjangnya lebih kurang 7inci, ditumbuhi dengan bulu blonde di sekitarnya.

Umurnya dalam lingkugan 30 an sementara tingginya hampir 6 kaki. Badan nya tak lah bermuscle sangat. Kami shower bersebelahan, aku terpegun melihat bahagian itu hingga aku tak sedar batang aku sendiri mulai keras. Aku ounya hanya 6 inci sahaja. Aku tengok mukanya dan dia tersenyum, aku merasa malu lalu terus keluar dari situ. Aku pergi ke changing room dan menyarung seluar mandi speedo aku. Selepas itu aku terus terjun ke swimming pool. Setelah beberapa minit, aku mendapati lelaki mat salleh

itu juga berada di situ. Dia menghampiri aku dan mengenalkan dirinya, namanya James. Kami berbual kosong selepas itu. Selepas beberapa minit dia menyatakan dia suka lelaki Asia, katanya kulit aku yang berwarna cokelat itu cantik sekali. Tangan kami mulai bersentuhan ketika kami berbual. Ketika itu tidak ada orang di kolam renang, jadi dia bertambah berani, dia memeluk aku, tubuh kami bersentuhan, dia mengesel batangnya ke batang aku. Enak betul rasanya apabila kedua batang kami yang masih berseluar mandi itu bergesel. Dia mencium mulut aku, lidahnya bermain di dalam mulut aku, aku membalas, dia menyedut lidah aku membuat aku lemas. Selepas beberapa minit kami keluar dari situ. Nasib baik tidak ada orang yang ada di situ kerana kedua-dua batang kami menonjol seluar mandi. Kami ke bilik shower, tiada orang berada disitu, kami kembali berpelukan di bawah shower, tangannya menyeluk masuk di belakang dan meramas punggung aku.

Dia menarik aku rapat supaya batang kami kembali bergesel, dia sudah tahu kelemahan aku. Aku cuba menyeluk masuk kedalam seluar nya untuk mendapatkan batangnya yang keras itu tetapi kami terdengar bunyi pintu di buka. Dengan cepat kami beredar dari situ. Di bilik changing dia mengajak aku ke biliknya. Rupanya dia menyewa di YMCA. Aku turut sahaja sebab nafsu aku sudah naik. Sampai sahaja di bilik, kami kembali berpelukan lagi, mulut kami bertaup tetapi tangan kami meliar di tubuh. Sebentar
kemudian kami sudah telanjang, akhirnya batangt konek kami bertemu, dia memegang keduanya, dan melancap kedua batang itu. Aku cukup tak tahan, sambil itu tangan nya meramas punggung aku, bermain di alur punggung aku. Aku melutut di hadapanya, aku menjilat kepala koneknya yang besar itu, masin aku rasa tapi sedap. Air mazinya sudah meleleh keluar, aku jilat dan menghisap kepala koneknya. Dia menarik kepala aku lebih rapat. Ahhh dia mau aku hisap koneknya itu, lalu terus aku kulum dengan berahi. Pada mulanya tak habis masuk, tapi dia tetap menarik kepala aku. Katanaya dia mahu aku kulum sampai habis. Aku terus mengulum, buah nya juga aku jilat dan kulum, best. Selepas beberapa minit aku rasa dia mau terpancut, dia cepat suruh aku berhenti, dia membawa aku ke katil. Aku terlentang, dia menindih aku, dia menjilat telinga dan menyedut leher aku, sementara menyondol batang koneknya ke batang aku.

Air mazi aku sudah banyak keluar, dia juga begitu, basah dan melekit bahagian itu. Selepas itu dia menhisap dan menggigit puting tetek aku hingga aku meronta kesedapan. Dia turun ke bawah pusat untuk mendapatkan batang aku yang keras dan menegang itu. Macam bayi mendapat tetek di kerjakan konek aku, dia menghisap dan menyedut konek aku, aku mengerang kesedapan, terangkat punggung aku. Dia juga mengulum buah aku dan menghisapnya. Aku sudah tidak tahan dengan mat salleh ini, aku mula terpancut

ke dalam mulutnya, aku ingat dia nak lepas kan konek aku tetapi sebaliknya lebih kuat lagi dia menghisap.Dia nak betul rasa air mani orang melayu rupanya. Aku meronta dan mengeliat kesedapan apabila air mani terpancut kedalam mulutnya. Dia seakan memerah air mani aku sampai habis. Selepas memberi aku beberapa minit untuk berehat, dia memusing tubuh aku ke belakang hingga aku tertiarap, dia menjilat alur punggung aku, aku menonggek kan punggung aku keatas, dia membuka alur punggung aku lalu menjilat dubur aku. Sedap betul hingga konek aku mulai keras dan tegang kembali, dia menjolok dubur aku dengan lidahnya. Aku mengerang dan menonggeng punggung aku ke atas. Dia mengambil minyak vaselin dan menyapu koneknya dan dubur aku. Kemudian dia mulai memasukkan koneknya ke dalam dubur aku perlahan-lahan. Tubuh kami sudah menjadi satu. Aku meronta kesakitan pada mulanya, dengan cepat dia menyeluk pinggang aku, mendapatkan konek aku yang sudah mulai kendur itu. Dia melancap konek aku dambil menyedut lehar aku dari belakang. Aku merasa sakit bercampur enak selepas itu kerana konek aku menjadi keras kembali kerana di lancap oleh James.

Selepas mengetahui perkara itu, dia mulai menyorong tarik koneknya kedalam dubur aku, aku menolak punggung aku ke belakang setiap kali dia menyorong koneknya ke dalam. Sedap betul rasanya apa lagi dengan konek aku sudah keras dan tegang walaupun James sudah berhenti melancapnya. Dia mulai mempercepatkan pergerakan nya hingga dia terpancut ke dalam punngung aku, ketat dan hangat sangat katanya, dia sendiri tak tahan. Aku juga turut terpancut dalam masa yang sama, hingga habis basah kain cadar katilnya itu. Selepas itu kami tertidur kepenatan, tapi tengah malam kami bersetubuh lagi, dia masih tak puas katanya. Aku juga begitu. Pagi esoknya aku pula menghisap koneknya ketika dia masih tidur, dia terjaga apabila mendapati mulut aku berada di sana, dia terpancut ke dalam mulut aku. Kami selalu berjumpa selepas itu dan aku selalu bermalam di bilik nya, bersetubuh dengan James. Ada lagi cerita.... tunggu next change !! Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...