Saturday 14 January 2012

AKU BUDAKMU

Aku salah seorang 'mahasiswa' yang belajar dekat sebuah Universiti di Selangor. Aku nie seorang yang periang dan senang di dekati. Umur aku baru 19 tahun dan berasal dari JB. Aku mula terjebak beler aku dengan kawan aku , Majid 'ter'buat bender tue dekat sekolah  lamer aku.  Aku ni memang ler tokan vcd kat sekolah aku. Aku dengan Majid nie kirer atlit yg paling bejaya kat sekolah aku. Entah macam maner lepas latihan bola sepak, Majid ajak aku pergi bilik tayangan. Aku ni ketua pusat sumber , so kunci bilik tu ader pader aku. Aku pergi dengan Majid dan Majid cakap dier ader vcd yg ' baik ' utk aku.

Bilik tu gelap sebab kita orang takut pak guard tau. Majid pun pergi pasang vcd yg dier bawak.  Terkejut aku biler gambar yg keluar dua budak gay jepun tengah beromen. Aku tanyer Majid, kot - kot dier salah bawak vcd. Majid cakap tak. Majid duduk sebelah aku. vcd tu terus berputar. Majid ambik tangan aku dan dier bwk tgn aku ke bahagian konek dier. Konek Majid dah menegang. Aku terkejut ngan tindakan Majid. Tapi Majid cepat-cepat ramas konek aku. Aku dah mula stim. Tangan aku pun dah mula berfungsi. Majid bukak seluar aku dan dier terus mengusap konek aku. Lamer lepas tu...., Majid masukkan konek aku dalam mulut dier.em.... sedap giler.

Selamer nie aku cumer nengok org mengulum kat vcd blue. Aku pun bukak baju Majid dan mengusap tetek dier. Majid mengolom konek aku sampai aku terpancut.  Majid menyedut air keramata ku dan dier terus menarik kepala ku ke konek dier. Aku tau yg dier nak aku kolom konek dier. Aku pun praktikkan aper yg selalu aku tengok. sedap oo batang sports men nie.....

Lamer lepas tue, Majid pusing kan badan aku. Dier cuber masukkan konek dier dlm dubur aku. Tapi tak boleh. Majid sapu air ludah kat konek dier ngan kat bontot aku. Akhirnyer pecah ler teruna aku kat Majid.

Mula-mula tue sakit ...  tapi lamer-lamer aku raser seronok.

Sejak hari tu, lepas latihan kita orang akan buat lagi. tapi sejak aku masuk Universiti , Majid masuk Politeknik, aku dah stop. Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...