Friday 13 January 2012

Rahsia tersurat

Aku mula rasakan ada sesuatu
kenikmatan yang boleh diperolehi.aku segera mencari pasangan untuk kegiatan
sex...lama aku mencari tetapi setelah 6 bulan baru aku ketemunya..
mamat ni budak utm jb.aku tengok bodi dia pun dah mengghairahkan..kita pergi ke
hostelnya.emm apa lagi..
pada mula aku malu nak mulakan..tapi setelah tangannya merayau-rayau di tempat
sulit ku..aku seolah-olah meredakan apa yang akan berlaku...
aku pun kissing ngan dia
fuyoooooooo sedap beb...
kemudia aku dan dia buka baju sesama...dia pegang barang sulitku tanpa segan
silu..
apa yang memeranjatkan...dia sound aku nyer..KERASNYA!!!
emm
bangga wa cakaplu...emm..dipendekkan cerita aku pun terus hisap batang dia yang
besar tu..
bayangkanla baru 1st time...aku masukkan sepenuhnya dalam mulut aku
ni....ahh..ah.. dia mengerang kesedapan..
lepas tu dia isap aku nyer lak....
ahhh.ahh.. yess aku pun terasa kenikmatan...puas aku..
then aku pun bagi dia chance jolok aku nyer lubang keramat
memang perit mulanya tapi kenikmatan mengatasi semuanya...
ahhh...ahh.... ahhh...emm.emmm.lepastu turn aku lak...sebaik saja kepala takuk
aku mula masuk kat lobang dia aku dah rasakan yang aku ni cukup puas ..emm
lepastu aku pun melancap sambil dia menghisap batangku...ahh..ah... yes!!air
berharga aku keluar dan kupancutkan ke mulutnya..kemudia dia gunakan air mani
tadi untuk melancap adik botaknya.lepas tu apa lagi..aku pun sama²mainkan
peranan menggoncang batangnya dan hasilnya dinikmati bersama...sampai sekarang
aku masih jalankan aktiviti ini dan aku mendapat kepuasan dengan mereka... Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...