Friday 13 January 2012

AKU DAN DIA

Aku ni sebenarnya tak lah ada apa-apa cerita, tapi setakat pengalaman macam
engkau orang tu, pernahlah aku alami...dan sebenarnya aku pun bukan dalam
golangan ni..oleh sebab dah lalui kira ok juga lah.

cerita tu mulanya macam ni...adalah one day tu masa aku melilau kat sebuah
kompleks kat lembah klang ni..tiba-tiba aku rasa nak buan air..jadi aku pun
carilah publik toilet kat kompleks tu..dah jumpa rasa lega sikit tapi bila dah
melangkah...pulamak penuh pula... jadi oleh sebab nak tahan isi perut nak keluar
aku pun ambil rokok dan tunggu nak masuk untuk melabur...tiba-tiba sedang aku
dok hisap rokok tu...ada satu mamat entah dari mana tiba-tiba muncul dan tegur
aku...aku ni memang tak kira siapa mesti jawab balik sebab mungkin kadang-kadang
aku tak kenal orang tapi mungkin orang kenal aku sebab kejayaaku sendiri..rupa
mamat ni boleh tahan juga...tiba-tiba perut aku okay pula bila dah dok beborak
dengan nya..aku pun tanya itu..tanya ini last-last dia dia tanya aku soalan yang
betul-betul agak sensitif pada aku walaupun aku tahu perkara tu memang
wujud...aku pun bukan apa sebab tak ada member aku pun ikutlah mamat ni...lepas
tu engkau orang pun tahulah kan...apa yang berlaku..!
.sorrylah tak tahu bagaimana nak cerita..anywhere...sampai sekarang rasa tak
sanggup nak berpisah ...dah jadi macam belangkas...yang aku tahu dia sayang aku
dan aku sayang dia...dan aku rasa jika wujud rasa kasih, sayang dan cinta
semuanya akan jadi dengan rasa penuh keikhlasan...

Lepas aku jumpa mamat tu kat kompleks tu...aku pun selalulah conteks dia..mana lah taknya, sebab masa aku baru nak mulakan "projek" hari tu ..tiba-tiba kami diganggu oleh satu spesis yang aku rasa dah lama dok dering kat aku bila aku ke kompleks tu selepas kerja..nak tahu mamat yang aku jumpa tu terus blah macam lipas kudung..yang aku ni lagi terpinga-pinga..sebab aku ni kurang faham sikit..jadi rasanya malam tu melepaslah kedua-duanya...tidur malam tangan letak atas dahi...sebab tak ada conteks number... Jadi esoknya aku pergi lagi kot-kot ada rezeki, tapi rezeki tetap aku miliki..mamat tu pun rasa macam aku...jadi tak panjang cerita aku ajak dia pergi one place...ada respon...cit-cit lebih kurang dan ....... Abang...walau apa pun terjadi....sayang tetap sayangkan abang... fulukmak...aku betul-betul tak sangka...loving habis...aku pulak..dah orang sayang sampai macam tu, rugilah lepaskan peluang..aku pun mulakan mainkan peranan sebagai seorang "ABANG"...maklumlah lagipun aku memang tak ada adik jadi tak keterlaluan aku ambil peluang ini...maka dari sini bermulalah suatu episod yang aku sendiri tak pernah aku alami sebelum ini, yang aku rasakan aku sendiri tak pernah lakukan sebegitu bersama "PASANGANKU". Layanannya pada aku, umpama layanan seorang permaisuri yang sukar untuk aku gambarkan.... Kesudianya menyerahkan segala-galanya...buatkan kadang-kadang aku resah dalam apa jua keadaan dan tak sanggup untuk berjauhan walaupun seminit..apa tah lagi..deringan hand set atau telefon office tidak pernah sunyi dari berbunyi.. aku kadang-kadang pasrah bila tidak alami semua ini ketika ini. ....itulah suatu yang aku sangka dulu tak akan wujud dalam diriku...tapi kini...dialah segalanya.....



ok..nanti aku sambung
lagi..bye Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...