Saturday 14 January 2012

PENGALAMAN

Tidak pernah kuimpikan utk jadi begini. Tetapi pengalaman yg pertama itu jika kena gayanya pasti akan memberi pengertian yg mendalam dan membahagiakan.

Semuanya terjadi di kolejku sewaktu masih menuntut utk melanjutkan pelajaranku ke Universiti. Faiz (bukan nama sebenar) telah menjadi rakan sepermainanku sejak kecil. Kebetulan kami berpisah apabila keluarganya berpindah ke KL. Selepas itu, aku berpeluang utk melanjutkan pengajianku ke sebuah kolej di Kuantan selepas aku berjaya mendapat keputusan cemerlang sehabis tamat persekolahan menengah ku. Setelah seminggu berorientasi, aku telah terpilih utk mewakili kolejku (salah seorang drpd 2 dlm kalangan junior) dalam permainan bola tampar. Kebetulan aku pun telah lama giat bermain sejak dibangku sekolah menengah lagi. Dlm pada itu, aku terperasan yg seorang lagi junior yg terpilih tu sama seperti Faiz yg kukenali dulu. Alangkah gembiranya aku bila tekaanku tepat sekali. Sejak drpd itu, kami sering bersama dlm melakukan banyak perkara membabitkan kerja kolejku. Tambahan pula aku terpilih utk menjawat jawatan besar dikolejku, begitu juga dgn Faiz.

Hari semakin hari perhubunganku dgn Faiz semakin rapat. Kami tidak terkecuali drpd gosip yg mengatakan kami ni gay apabila kami sering kelihatan bersama di mana sahaja termasuklah sewaktu makan, bermain, keluar outing, dll. Dianya yg lebih tua dr aku (tua bulan aje pun) ku anggapnya sebagai abgku. Memang tidak dinafikan dia begitu mengambil berat kpd ku, dan kami seperti adik beradik yg saling memahami kehendak masing-masing. Sedangkan memang aku tidak pernah merasakan kasih sayang seorang abg pun kerana aku anak lelaki sulung dan di bawah ku adik-beradik perempuan. Aku tahu kesukaan dia dan dia tahu apa yg aku suka. Lama kelamaan kami kelihatan seperti pasangan couple di kolej kami, tapi bukanlah berkepit macam kekasih pulak.

Sehingga lah suatu hari, sewaktu cuti mingguan, aku tidak dpt balik ke rumah sedangkan Faiz pulang ke rumahnya, aku seperti kehilangan sesuatu yg aku rasa buat ini tak kena, buat itu tak kena. Lantas pada malam nya, aku menelefon Faiz,

"Hai bang, baru sampai rumah ke?" "haa... baru pun lepas mandi, sempat main lagi..." terdengar gelak kecil dlm perbualan telefon kami itu. "Main? Main apa bang... ooo mandi wajiblah tu. Teringat kat siapalah tu..." Aku mengenakan dia.

Dgn selamba " Teringat kat awaklah... baru balik kejap rindu pulak rasanya" Terkedu aku dibuatnya. Tak ku sangka jawapan itu yg keluar dr mulutnya.

Aku cepat-cepat menjawab," Ala menggatallah tu, ingatkan orang lain kata ingatkan kita. Sudahlah...tapikan bila Iz nak balik." Aku cuba bermanja pula dgn panggilan manjanya.

 "Boringlah takde geng nak main kat sini, bebudak lain semuanya balik. Tinggallah kita seseorang buat keje ni." Aku merungut mengada. "Ala kecian dia, tunggulah ye... nanti bila abg balik kita main sama-sama ye... main kat bilik lagi ye...." Kedengaran gelakkan besarnya.

Aku makin terkedu apasal Faiz berkata sedemikian. Aku tak faham. Telefon public tu dah berbunyi.." Dahlah malas nak layan. Iz oklah takde duit lagi ni... Kita tunggu awak balik tau"

Tak sempat Faiz menjawab telefon ku terputus. Bila ku balik ke bilik, aku teringat-ingat kata-kata Faiz itu tadi. Apa maksudnya? Main-main ke atau apa? Ahhh malaslah aku nak layan.... aku terus menyiapkan kerja projek yg perlu aku siapkan dlm tempoh 2 hari tu....

Sekembalinya dia ke kolej, aku terasa begitu ceria sekali. Petang tu jugak aku ajak dia main sekali dgn bebudak lain yg pulang lebih awal dr dia. Malam tu kami berborak panjang di bilik dia. Kebetulan roommate dia tak balik lagi sebab familynya ada kenduri. Macam macam cerita keluar, mula dgn accident kereta yg dia nampak sewaktu balik, lepas tu cerita dia bershopping (siap belikan baju jersi tu utk aku, sayang gitu kat aku) sampailah cerita dia layan internet sampai 5 pagi.

Jam baru pukul 10.30 tapi dia dah mengadu mengantuk. "Awak tidur sini ye.. temankan saya, saya takutlah tido sesorang..." sambil menarik tanganku rapat ke sisinya. "Ala mengada...." sambil aku mencubit tangannya. Kami berlawan-lawan menarik tangan, menggeletek dia sampai habis sarung tilamnya tertanggal. Akhirnya aku pun beralah dan bersetuju menemannya utk malam itu.

Mulanya, kami tido berasingan tempat tapi katanya tak best jauh-jauh. Dia terus ke katil satu lagi dan terus memeluk ku. Aku takde respond apa-apa waktu tu, cuma agak kaku. Tak lama selepas tu, kami berdua nyenyak tido. Malam tu hujan turun renyai-2 menjadikan malam tu terasa sejuk sekali.

Aku terjaga bila terasa sesuatu merayap ke tubuhku. Drpd tangannya memeluk badanku, tiba-tiba terasa seperti dia menggosok-gosok seluruh badanku. Kebetulan aku memakai seluar pendek dan baju yg agak besar sebab biasanya pada waktu malam memang panas. Aku cuba utk membiarkan aje perlakuannya sebab malas nak bagi respond yg aku dah suka diperlakukan begitu. Lama-lama dia mula merapatkan tubuhnya ke belakangku, dan memelukku dgn lebih erat. Aku cuba utk melepaskan tangannya dgn perlahan tapi dia sengaja tidak mahu melepaskannya.

Aku cuba sekali lagi.. tiba-tiba Faiz berbisik rapat ke telinga ku "biarlah, kan sejuk ni. Tak suka ke?" Secara spontan aku menggengagam rapat tangannya yg memeluk tubuhku. Selepas tu terasa seperti dia bermain-main dengan putingku. Aku kegelian kesedapan..

 "Best tak?" tanya Faiz. Aku tak menjawab. Aku berpusing ! mengadapnya betul-betul di depan mukanya.

"Apa yg abg buat ni?" "Saja suka-suka. Hari tu kata rindu kat abg, boring takde org nak main..." aku terus mencubit manja ke perutnya... adoiiiii jeritnya.

Terus lagi dia memeluk ku dan menindihku. Lantas dia mula mencium mulutku. Aku tergamam dan tak tahu nak buat apa. Kami terus bercium dgn dia yg mengawal segalanya. Kemudian dia mula mainkan lidahnya. Kami berbuat begitu hampir lima minit, barulah dia melepaskan mulutku.

Faiz mula bercerita yg dia mula minat kpd ku sejak 2 bulan yg lalu selepas kami balik dr kejohanan bola tampar daerah. Kami beroleh kejayaan hasil pasukan yg kami sendiri bentuk. Dia minat kpdku sebab katanya aku ni sangat manja kpdnya dan dia sendiri dah mula meminati sebegini selepas dia memasuki ke MTD dlm tingkatan 4 & 5. Aku tergamam dan kelu tidak berkata apa. Faiz meneruskan ceritanya dan pengalamannya sehingga ke kini. Selepas tu, aku seperti merelakan utk terus dipeluk dan dilakukan apa sahaja. Bermula dgn rabaan Faiz yg terus menjalar ke batangku telah mula mengeras, dan aku juga telah merasakan batang Faiz juga bertindak balas di tubuhku.

Kesejukan malam itu terus dihangatkan dgn adegan kami di ranjang. Selepas bajuku dan baju Faiz dibuka, kami terus memadu asmara seperti kekasih yg memerlukan kedahagaan sex yg sekian lama tidak dinikmati. Sambil bercium mengulum lidah, tangan Faiz terus menerus melancapkanku. Terdorong dgn rasa kenikmatan yg tak pernah dialami selama ini, aku bertindak balas dengan turut melancapkan batang Faiz yg nyata lebih besar drku. Sambil mengeluh kesedapan, Faiz mula merayap ke paras bawah sambil menjilat tubuhku. Begitu berpengalaman sekali bila setiap kali turunan lidahnya ke seluruh tubuhku termasuklah puting, dada, perut, pusat sehingga ke bawah meransang keinginan dan nafsuku. Dalam kesedapan jilatan, Faiz mula menarik seluarku sehingga aku bertelanjang bulat di dalam kesamaran yg hanya disinari pancaran lampu koridor dicelah-celah ruang udara biliknya.

Aku terus diransang kehangatan asmaranya sehingga kurasakan batangku juga telah dikulumnya. Alangkah nikmatnya dapatku rasakan kehangatan mulutnya mengulum batangku yg telah menegak penuh. Adegan sorong tarik berterusan sehingga 10 minit, tetapi Faiz berhenti ketika kurasakan seperti nak terpancut. Faiz segera menarik turun seluarnya pula dan kami masing-masing telah berbogel bulat. Sambil melutut di katil, Faiz menarikku utk melakukan perkara yg sama seperti yg dilakukannya tadi. Dengan tanpa pengalaman, aku terus mengulum batangnya yg besar penuh dimulutku. Ku lakukan seperti yg dilakukan tadi seperti budak mengulum aiskrim. Barulah ku tahu rasanya nikmat mengulum batang. Aku pernah mengimpikan utk mengulum batang sendiri ketika menonton tape blue suatu masa dahulu seperti yg dilakukan pelakon tersebut. Tapi batangku tidak cukup panjang utk dikulum hanya dapat dijilat hujung kepala butuhku. Kini impianku tercapai walaupun bukan batang sendiri. Setelah hampir 8 minit, ! Faiz menolakku utk membetulkan kedudukan dan menyuruhku supaya bepusing. Aku tidak mengerti hanya menurut sahaja. Rupanya Faiz ingin melakukan 69. Kami masing-masing menikmati batang masing-masing dgn syarat jika nak terpancut kena beritahu. Setelah agak lama adegan sorong tarik dgn badan kami dibasahi peluh, aku terpaksa mengalah dahulu dan terpancut di badan Faiz. Setelah itu, aku melancapkan pula batang Faiz sehingga dia juga memancutkan air pekatnya itu.

Belum pernah aku bau air mani bercampur peluh sehebat ini. Faiz tersenyum puas dgn apa yg berlaku itu, begitu juga dgnku. "Nanti jika nak lagi kenalah selalu datang ke bilik abg," tawar Faiz mempelawa utk terus bersama. AKu tersenyum puas sambil memeluknya....... Sejak dari itu, kami sering melakukannya kalau tidak di bilik Faiz pastinya di bilik aku. Dan yg pasti adegan kami semakin hari semakin hangat dan hebat.......Pengalaman pertamaku yg takkan kulupakan.

Terima kasih Abang.... Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...