Thursday 12 January 2012

Simpati

Balik dari tempat kerja, aku mendapati dua orang tetamu sedang berbual-bual dengan bapaku.
Seorang daripada mereka memang aku kenal, namun siapa pula yang seorang lagi. Aku dijelaskan
bahawa remaja yang berumur 19 tahun itu adalah anaknya, Syahrill. Syahrill mengikut bapanya ke
rumahku untuk menyelesaikan sesuatu urusan. Bapaku meminta agar aku membenarkan Syahrill
menggunakan bilikku selama di sini. Aku membenarkan memandangkan bilik-bilik tidur yang lain
digunakan oleh ahli keluargaku yang lain.



Lia menghampiriku. Kain sarungnya yang basah jelas menampakkan bentuk badannya. Dua buah
gunung menonjol dengan jelas seolah-olah gunung berapi yang akan meluahkan laharnya pada
bila-bila masa. Aku memeluk Lia. Pipinya kucium. Tangan kananku meraih gunungnya manakala
tangan kiriku meramas punggungnya. Dia kemudiannya bertelanjang. Di atas tebing sungai itu juga
dia merebahkan badannya. Dia mengangkang pahanya. Aku merapati Lia. Lia memegang zakarku
dan mengarahkan zakarku ke lubang farajnya.

Sesungguhnya aku tidak menyangka bahawa gadis semurni Lia, sanggup melakukan perbuatan itu.
Apakah yang mempengaruhi kekasihku ini, aku pun tidak tahu. Aku sedar kemudiannya bahawa aku
bermimpi apabila aku dapat melihat suasana bilikku dalam kesamaran cahaya lampu dari ruang
tamu. Namun siapa pula yang memegang zakarku. Ternyata aku bukan lagi bermimpi apabila aku
terasa gerakan tangan tersebut semakin kuat mengurut zakarku yang sedang menegang.

"Abang.....Abang Is tak tidur lagi?"

"Aril?" aku bermonolog.

Ternyata sekarang Syahrill yang sedang mengurut zakarku. Aku kemudiannya
meniarap. Mahu sahaja aku menghalau Syahrill atau aku sendiri yang keluar dari
bilikku. Namun terfikir kemudiannya; apa pula kata bapanya, apa pula kata
keluargaku. Lagi pun Syahrill adalah tamuku dan setiap tetamu mesti dihormati.
Aku tidak menyangka Syahrill yang melakukan itu kerana Syahrill bukannya
pondan atau mak nyah.

Syahrill masih cuba berusaha untuk mendapatkan zakarku walaupun aku meniarap. Oleh kerana
aku tidak biasa tidur meniarap, aku berkeadaan telentang kembali. Aku menutup bahagian zakarku
dengan tangan. Ternyata tidak tertutup kesemuanya kerana saiznya. Ini memberikan peluang
kepada

Syahrill untuk cuba memegang zakarku, namun tidak berhasil. Syahrill dapat memegang
sebahagian sahaja.

Dia kemudiannya mengurut dadaku. Selepas itu dia kembali memegang kepala zakarku. Terfikir aku
sekiranya aku tidak menyempurnakan kehendak Syahrill, tentu aku tidak dapat tidur pada malam itu.
Aku kemudiannya mengalih tanganku dan membiarkan zakarku terdedah.

Peluang yang terbuka itu membuatkan Syahrill bertindak dengan ghairah. Dia kemudiannya
mengulum zakarku. Sedap juga kurasakan tambahan pula inilah kali pertama zakarku dikulum oleh
orang. Dia juga mahukan aku memasukkan zakarku ke dalam lubang duburnya. Namun, aku tidak
sanggup berbuat demikian. Sebanyak dua kali zakarku memancutkan air mani ke dalam mulut
Syahrill pada malam itu.

3 Jun 1998

Balik sahaja dari tempat kerja, aku membaringkan badan di dalam bilik tidurku. Lega rasanya kerana
Syahrill tiada di dalam bilik ketika itu. Dalam kesejukan kerana hujan lebat yang turun sebentar tadi
membuatkan mataku dapat dipejamkan dengan segera.

Tidurku diganggu apabila aku terasa ada tangan yang sedang memelukku.
Ternyata Syahrill yang melakukannya. Aku membiarkannya. Dalam hatiku
mengatakan, "Buatlah kau nak buat apa pun Syahrill." Syahrill membuka ikatan
tuala yang kupakai. Terdedahlah zakarku yang sedang menegang.

"Panjangnya, berapa inci ni," tanya Syahrill. Aku membisu, tidak perlu menjawab
pertanyaannya.

"Agaknya lapan inci ni... betul tak?" sambungnya lagi. Aku akui zakarku memang panjang, namun
tidak sampai lapan inci seperti ramalannya. Aku pernah mengukur zakarku kerana inginkan
kesasihan ramalan kawan sekerja yang mengatakan zakarku panjang berdasarkan beberapa ciri
yang terdapat padaku. Zakarku sebenarnya sepanjang tujuh inci atau 17.8 cm. Aku tidak
memberitahu kawanku itu apabila dia bertanya keesokannya kerana perkara itu adalah hak
peribadiku.

Aku melihat Syahrill semakin ganas bertindak ke atas zakarku. Zakar itu dikulumnya dengan
pelbagai cara dan gaya. Dia juga ingin menjilat lubang duburku. Aku tidak membenarkan kerana
agak keterlaluan kurasakan.

"Bang, Aril nak abang masukkan kat belakang ya. Sedap bang," pintanya. Aku tidak menyatakan
sama ada bersetuju atau tidak. Dia kembali mengulum dan menyedut zakarku. Walaupun Syahrill
lelaki, namun sedap juga kurasakan dengan gaya yang dipersembahkannya. Telur zakar juga
dikulumnya. Dia menjilat bulu zakarku membuatkan aku kegelian dan sedap.

Syahrill bertelanjang dan naik ke atasku. Lubang duburnya dihalakan tepat pada zakarku. Dalam
keadaan mata separuh tertutup itu, aku dapat melihat zakar Syahrill. Ternyata jauh lebih pendek
daripada zakarku. Perlahan-lahan Syahrill menekan punggungnya dan secara perkahan-lahan juga
zakarku menjalar masuk. Memang sedap seperti yang dikatakan olehnya tadi.

"Lenguh bang, " kata Syahrill setelah agak lama dia menghenjut punggungnya. Dia turun dan
berkeadaan meniarap. Aku yang seperti dalam keadaan tidak sedar tadi terus naik ke atasnya dan
menyorong zakarku ke dalam lubang duburnya. Aku semakin ganas bertindak.
Hayunanku semakin laju. Syahrill meminta agar aku mencabut zakarku. Aku
menyambung tugasku tetapi kali ini zakarku dimasukkan ke dalam mulutnya.
Tidak lama aku menyorong tarik zakarku dalam keadaan begitu, akhirnya aku
memancutkan air mani ke dalam mulut Syahrill.


"Abang, bila pula kita dapat berjumpa. I Love You, bang Is. Terima kasih atas
segalanya," ucap Syahrill pada hari terakhir di rumahku. Aku melihat air mata
membasahi pipinya. Aku terkejut dengan perkataan LOVE yang diucapkannya.
Mana mungkin lelaki "love" lelaki.

"Ada masa kita jumpa lagi," Mungkin kalau aku berdiam, akan lebih banyak air mata yang mengalir
dipipinya. Aku tidak mahu tetamuku pulang dengan kesedihan kerana aku. Sepanjang Syahrill di
rumahku, lebih kurang lapan kali aku mengeluarkan air mani atas kehendaknya.

Untukmu Syahrill, abang bersimpati denganmu, dik. Maafkan abang kerana abang tidak dapat
menerima "love" Aril. Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...