Friday 13 January 2012

Bicara buat teman.

Dalam kesunyian diriku kini, aku masih terus memikirkan hal kita berdua.
Peristiwa yang kita lalui bersama dahulu masih terbayang-bayang di kotak
ingatanku ini. Kisah yang telah aku mulai lama dahulu tapi kali ini kerana
pujian dan godaanku itu telah membawa kita sama-sama ke puncak kenikmatan yang
bertahan untuk jarak masa yang amat sekejap aku rasa. Aku masih tidak dapat
melupakan kenikmatan itu yang sebenarnya aku ingin ulangi lagi kini. Pertama
kali aku merasa betapa seronoknya dan sedapnya mengolom batang kau yang besar
dan panjang serta power itu ketika kita sama-sama duduk di flat. Aku dengan
secara diam-diam, dengan perasaan takut, pada malam itu menyelak kain kau. Kau
tidak memakai seluar dalam. Wahh!!! Aku sungguh kagum dengan batang kau itu.
Sungguh...
Pada mulanya batang kau lembik sahaja. Apabila aku mula memegangnya, aku
urut-urut dengan tangan dan meramas-ramas ia mula mengeras dan bertambah
panjang. Batangku telah sedari mula aku mengintai kau itu sudah mula tegang. Aku
tak tahan. Aku bangun ke dapur dan mengambil segelas air dan letakkannya di
sebelah pintu. Apa lagi akupun mula halakan mulutku ke arah batang kau.
Mula-mula aku menjilat hujung kepala zakar kau itu. Kemudian aku pun memasukkan
perlahan-lahan seluruh batang zakar kau ke dalam mulutku dan mula mengolom dan
menyedut batang kau itu. Aku urut-urut batang kau itu dengan menggunakan
mulutku. Bila mulutku terasa kering, aku minum air yang aku sediakan tadi.
Batang kau jauh lebih panjang, besar dan lebih putih dari kepunyaanku. Aku kolom
dan jilat batangmu dengan penuh nikmat dan penuh nafsu. Aku tak tahu berapa lama
tapi memang lama aku mengolom batang kau itu. Aku jadi hairan mengapa kau dapat
bertahan begitu lama sedangkan aku kolom dan sedut dengan penuh ber!
ahi tapi kau masih tak memancutkan air mani kau itu. Kalau dibandingkan dengan
aku, melalui pengalaman-pengalaman aku yang lepas bersama pasanganku yang lain,
aku dengan cepat akan memancutkan air maniku.
Aku teruskan pekerjaanku itu. Aku kolom, sedut dan jilat batangmu dengan penuh
nafsu. Terkadang batangmu menjolok anak tekakku tapi aku rasa dengan penuh
nikmat. Walaupun air masinmu telah mula keluar tapi aku sedut dengan rasa
nikmat. Dalam kesedapan aku mengolom batang zakar kau yang panjang dan besar itu
tiba-tiba aku rasa aku akan sampai ke kemuncak dahulu. Walaupun aku mengolom
batang zakar orang lain tetapi zakarku juga menegang dan mengeluarkan air masin
jernih. Aku tak dapat menahan gelora nafsu yang memuncak ini. Aku memancutkan
air maniku di dalam seluar pendekku. Setelah habis aku memancutkan kesemuanya
akupun menutup kembali batang zakarmu dan kembali ke bilikku lalu tidur.
Malam keesokannya aku melakukannya lagi. Aku secara diam-diam masuk ke dalam
bilikmu yang terbuka sedikit dan perlahan-lahan menyelak kain yang kau pakai
supaya kau tidak terjaga. Batang zakar kau masih lembik dan akupun memulakan
tugasku meramas-ramas dengan berahi. Akhirnya batang zakar kau itu menegang
dengan panjang dan besar. Fuhh... Akupun apa lagi terus mengolom dan menyonyot
dengan sekuat mungkin. Aku urut-urut batang zakar kau itu dengan mulutku. Memang
lama kau dapat menahan air mani kau agar tidak memancut. Aku amat kagum. Dan
akhirnya setelah sekian lama aku mengolom batangmu itu maka sampailah kau ke
puncaknya. Batang kau paling keras dan aku dapat rasakan timbulnya urat-urat
batang kau itu. Aku tak mahu membiarkan air mani terpancut keluar membazir. Aku
sedut semua air mani yang kau pancutkan itu. Walaupun dengan rasa yang agak
payau tapi aku rasa amat nikmat sekali. Aku rasa sungguh puas sekali. Setelah
batang zakar kau berhenti memancutkan air nikmat itu akupun!
meninggalkan bilikmu dan kembali ke bilikku. Seketika kemudian aku lihat kau
bangun ke bilik air.

Sejak dari itu kau mula mengambil langkah berhati-hati sebelum tidur. Kau kunci
pintu bilik.
Sejak dari itu juga aku mula melancap sendirian. Aku tonggeng ke atas
menghalakan kepala zakarku ke mulutku. Aku akan melancapkan diriku sendiri. Aku
mengambil masa yang tidak terlalu lama untuk memancutkan air maniku. Bila air
maniku terpancut, aku pancutkan ke dalam mulutku sendiri. Terasa agak sedap
walaupun mengolom batang kau yang besar dan panjang dan merasa air mani kau itu
lebih sedap.
Kemudian kita berpindah ke TU. Semasa kita duduk di TU, aku cuba lakukan perkara
yang sama tetapi kau menyedarinya dan aku kecewa. Aku tak tahu apa lagi yang
harus aku lakukan. Pada suatu malam itu aku melancap di sebelahmu dan pancutkan
air maniku ke Totomu. Terasa puas sedikit walaupun aku agak kecewa kerana tak
dapat mengolom atau sekadar melihat atau memegang batang zakarmu.
Kemudian semasa kita duduk di TS terjadilah perkara dahulu itu beberapa kali
tapi kali ini dengan kehendak dirimu.  Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...