Saturday 14 January 2012

PANCUTAN PERTAMA

Peristiwa ini terjadi semasa aku baru sembuh dari berkhatan. Pada hari itu Pak cik aku datang kerumah kami. Dia ni seorang guru dan sudah mempunyai isteri dan beberapa orang anak. Pada sebelah petangnya aku pergi kerumah nenek aku. Pak cik aku pun ada waktu itu. Dia bertanya khabar tentang aku. Dia mengajak aku bermalam dirumah nenek aku, katanya tiada orang untuk dia berborak. Memang benar juga katanya. Rumah nenek aku memang tiada orang semua anak-anaknya dah berumah-tangga. Dipendekkan cerita...akupun bersetuju dengan perlawaannya.

"Aku rasa air mani terlalu banyak yang keluar "
Sebelum tidur kami berborak dikatil. Aku beritahu Pak cik mata aku mengantuk dan hendak tidur. Belum sampai lima minit aku tidur. Aku terasa tangan merayap di perut dan dada aku. Aku biarkan sahaja. Semakin lama aku rasa semakin enak dan nyaman. Belaian yang lembut membuatkan konek aku terangkat. Tiba-tiba tangannya menyentuh konek aku. Aku semakin asyik. Pak cik aku terus memainkan konek aku dan mencium tengkuk aku. Aku biarkan saja dan dia terus membuka seluar dan baju aku.

Dia terus menghisap  konek aku. Aku mengerang rasa geli dan minta dia hentikan. Maklumlah baru pertama kali aku kena hisap. Dia tidak membiarkan rayuan aku dan terus menghisap kemaluan aku.Seluruh biji dan batang konek aku dihisapnya. Setelah lama dihisap tiba-tiba air mani pertama aku terpancut keluar. Aku rasa air mani terlalu banyak yang keluar maklumlah itu pertama kali aku dihisap tambahan pula baru sembuh dari berkhatan. Dia bertanya pada aku macam mana rasanya. Aku beritahu sungguh sedap dan enak  sekali.

Dia kata belum lagi aku merasa lubang duburnya.Setelah itu aku terasa  letih dan tertidur. Bila tiba pukul 4.00 pagi sekali lagi aku dibuat begitu. Konek aku dihisap lagi. Pak cik aku lihat berada dalam keadaan telanjang. Wah... koneknya besar serta panjang. Kami terus sama bermain pada pagi itu hinggalah kami merasa sungguh puas.

Betul juga apa yang kawan aku beritahu sekali kena hisap akan minta dihisap lagi.

Kepada sesiapa yang hendak berkenalan dan berkongsi cerita dengan aku boleh hantar email kepada aku. Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...