Thursday 27 October 2011

saya diterima masuk ke sekolah asrama penuh, ketika itu umur saya 13,
saya ditempatkan disebuah bilik bersama-sama dengan pelajar lain ketika itu
Pada mulanya saya memang agak berasa malu kerana kali pertama saya 
masuk ke asrama. selama ini saya tidak pernah bergaul dengan orang ramai,
saya lebih suka menyendiri. Di asrama tersebut disediakan katil 2 tingkat 
jadi saya mula berkenalan dengan seorang yang agak lembut seperti saya,Mix dan akhirnya kami berdua menjadi semakin rapat.
Dia pernah menceritakan dia mempunyai seorang abang yang bersekolah disitu juga, pada malam itu,abangnya jeff,tidur sekatil dengannya.
Saya pula sibuk mengulangkaji pelajaran ketika itu,tidak disedari jam hampir
pukul 11 malam. jadi saya pun tidur setelah itu saya merasakan seperti ada seseorang yang pergi ke arah katil saya dan berbaring di belakang saya. 
Pada mulanya saya buat-buat tidak kisah sahaja, tetapi dia mula memeluk
saya dan tangannya meraba-raba batang saya, saya segera memandang ke arahnya keadaan agak gelap dan menyukarkan saya mengenali siapa dia
dia mencium mulut saya membuatkan saya berasa terangsang dan dia
memberitahu dia adalah abang mix,jeff. Saya merelakan diri saya untuk dicium-cium dan diraba-raba olehnya. Setelah itu dia melancap batang saya 
secara perlahan-perlahan akibat terasa geli saya mengeluarkan air mani saya.
Saya terasa nikmat semasa dilancap oleh jeff .selama ini saya tidak pernah melancap, jeff adalah orang pertama yang melancap batang saya.
Setelah itu dia membuka seluarnya dan mengeluarkan batangnya dan memasukan  ke duburku pada mulanya aku agak kesakitan, setelah kelama-lamaannya ianya menjadi nikmatnya. 
tidak lama selepas itu saya merasa batangnya kembang kencup di dubur saya semasa mengeluarkan air maninya.Dia segera mengenakan bajunya dan balik ke katil adiknya. sebelum pergi dia mengingati saya agar tidak memberitahu sesiapa.Selepas itu dia semakin kerap mengunjungi saya dan melakukan pelbagai aksi.Saya semakin menyukai dia kerana dia memang pakar dalam seks.
Don't Click Here!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...